rider

Jazieda's still very forward going when riding tho. I'm in the process of finding her a saddle that fits and since I can't use bareback pads I'm riding her completely bareback. But that's not hindering her from jumping into a sudden trot every five seconds lol. I might have an idea as to why but I'm not an expert. Well I always ride with my friend. We usually opposite directions when riding in a circle but Jazieda seemingly always wants to be faster than my friends horse or at least next to her. She sometimes even stops when she's right next to her. Though not always. She also speeds up when going in the direction of the gate. I don't know if I should consider this an issue. Right now it's not since she's not doing anything insanely dangerous. But she does start trotting seemingly whenever she wants to. Some people would see this as disrespectful though I don't. For me she just feels frisky or fresh. I'm not sure really. What I should think of this. It might prove to be a problem later on so I should probably start working with her on it. Though I'm probably gonna see her again in like three weeks since I'm going on holiday. Rip me 😩 I'm gonna miss her a lot ♥ ▪ ▫ ▪ #horse #horses #equine #equines #equestrian #pony #ponies #pre #lusitano #breed #breeds #equestrians #horsemanship #natural #naturalhorsemanship #bitlessisbetter #loveyourhorse #halter #bridle #horsesplanet #rider #training #green #equitation #ride #trail

Damn That's A Nasty Crash! 😩 ⠀⠀⠀ How Would You React?! 🤔 😱 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ 👊 CHECK Out Our YouTube Channel [Link In Bio] 👊 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ✔ Follow @crazycarchannel For more Videos ✔ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🎥 Original Video @bikertube 🎥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️ #lucky #accident #badluck #caraccident #closecall #bikesofig #biker #bikecrash #rider #bikesofinstagram #crash #truckcrash #truck #carcrash

OMG SORRY.. ik heb al een maand niks gepost😱 ♡♡ Ondertussen staat charlie op een andere stal en hij is zooo blij🤩 ♡♡ Dit is nog een foto van de stal wedstrijd! Ik werd bij de volwassenen meegerekend omdat alle kinderen ook nog een parcours sprongen💖 en ik ben 2e geworden!! ♡♡ #pony #paard #charliberty #equu #equine #horse #horses #ponies #pony's #pferd #pferde #canoneos1300d #riding #equi #connemara #horseriding #rider #outdoor #ride #horselife #wedstrijd #concours #nieuwestal #dressuur #dressage #jumping

Woke up to this view... somewhere in Denmark🏍🤘😎 Sooo nice with some⛈🌈💦! 🤣🤣🤣🇸🇪was to 🔥☀️🔥 . . . #ridingfree #freerider #roadtrip #harleyride #rider #biker #bikers #roadking #hd #custom #customharley #customized #hotel #sea #view #beautiful